Είπε ο νάνος στον γίγαντα Έλληνα:  Δεν είσαι Έλληνας!  Κι ύστερα αράδιασε διάφορα περισπούδαστα.  Πως δηλαδή ο Γίγαντας είναι μόνο απο Έλληνα πατέρα, πρέπει όμως να είναι κι οι δυο γονείς  Έλληνες.  Και πως στο κάτω κάτω ο Γίγαντας είναι μαύρος, δεν ανήκει στην “Ευρωπαϊκή φυλή” (ομολογώ πως αυτήν πρώτη φορά την ακούω).  Και για να δώσει ο νάνος κι επιστημονική χρειά στις ιδέες του -μη νομίσουμε δα πως είναι κι αστοιχείωτος- κατέληξε με μαθήματα κυνοτροφίας: “Πώς θα γίνει δηλαδή; Πρέπει να είμαστε υπερασπιστές της ράτσας των σκύλων;  Δηλαδή, να μην μπερδεύουμε το πεκινουά με το λαμπραντόρ.”  Δυστυχώς δεν μας το ξεκαθάρισε, μα υποθέτω πως τον εαυτό του τον κατατάσσει στα λαμπραντόρ.

Ο γίγαντας, που έχει ποτίσει τη φανέλλα με το εθνόσημό με ποτάμια ιδρώτα, που έχει ματώσει για την Εθνική Ελλάδας, απάντησε στην ύβρη ως γίγαντας :  με αδιάφορη σιωπή.  Τα μάτια του βλέπουν πάνω και πέρα απο το σπιθαμιαίο μπόι του νάνου.

Για να είμαι ακριβοδίκαιος έψαξα όσο μπορούσα να βρω ποιά ακριβώς είναι η  πνευματική ή άλλη προσφορά του νάνου στην Ελλάδα, που να του δίνει το δικαίωμα να κρίνει τους άλλους μ’ αυτόν τον τρόπο.  Τίποτα!   Τίποτα δηλαδή εκτός απο τις συνηθισμένες βαρβαρότητες της Χρυσής Κασσίδας.

Και κάτι τελευταίο. “Πώς θα γίνει δηλαδή; Πρέπει να είμαστε υπερασπιστές της ράτσας των σκύλων;”, αναρωτιέται επι λέξηι ο νάνος.

Ο Σχορτσιανίτης είναι σκύλος ;  Οι μαύροι δηλαδή είναι σκύλοι ;   Δεν μπορώ να το σχολιάσω -ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΜΟΥ ΑΝΑΠΟΔΑ.

Said the midget to the Greek Giant:  You are not Greek!  And then the midget put forth some highly intellectual arguments.  That the Giant is only from a Greek father, whereas both parents should be Greek.  And that, after all, the giant is black and does not belong to the “European race” ( I admit I haven’t heard of this one before).  Finally, to give a scientific aura to what he was saying -not to give the wrong impression that he is illiterate- he concluded with a lecture in dog breeding: ” What, then, should we support the race of dogs?  We cannot mix Pekingese with Labrador.”  Unfortunately he did not clarify further, but I presume he classifies himself among the Labrador.

The Giant, who has soaked his jersey of the Greek Basketball Team with sweat and blood, responded to the insult as a giant should:  with dignity, with silence.  His eyes see over and beyond the tiny stature of the midget.

To be fair I did my best to find what might be the intellectual or other contribution of the midget to his country, that gives him the moral right to judge others in this way.  Nothing!  Nothing, except for the usual acts of barbarism that characterize the Golden Dawn.

To close this post. ” What, then, should we support the race of dogs?  We cannot mix Pekingese with Labrador”, wonders the midget.

Is Sophokles Schortsianitis a dog, then?  Are black people dogs?  I am unable to comment – I HAVE TO PUKE!


 

Αραχνιασμένα μυαλά, θαμένα στη σκόνη.   Καρδιά τυφλή απο μίσος για κάθε τι διαφορετικό -πίστη, χρώμα, έθνος, ιδεολογία-  αμαρτωλός ενώπιον του ίδιου του θεού του που δίδαξε την αγάπη και προς τον εχθρό ακόμα.

Υβριστικός, προκλητικός, αναιδής, ο Αμβρόσιος των Καλαβρύτων.  Πατώντας τη γη την ποτισμένη με το αίμα χίλιων και πάνω αθώων, εκτελεσμένων μαζικά απο τους υπάνθρωπους του Ναζισμού, αγκαλιάζει τους απόγονους όχι των θυμάτων μα των θυτών και αποκαλεί τη Χρυσή Αυγή “Γλυκειά ελπίδα”.  Και δεν σταματάει εκεί μα δείνει και συμβουλές στους κασσιδιάριδες.  Δεν είστε, λέει, “Μαύρη Νύχτα”, όπως σας αποκαλούν, κοιτάτε μονάχα να βελτιωθείτε λίγο, αποφύγετε κάποιες ανωφελείς ακρότητες (παρακαλώ σημειώστε το αόριστο “κάποιες”.  Λίγες, μερικές ακρότητες , ψιλοπράγματα δηλαδή.  Και μόνο τις ανωφελείς.  Αν είναι ωφελείς κάνετε όσες θέλετε).  Βελτιώστε το στύλ σας λιγάκι, συμβουλεύει  -λες και ο ρατσισμός, η βαρβαρότητα, η έχθρα προς κάθε τι δημοκρατικό, είναι θέμα στύλ.  “Αχ, καλέ, αυτά τα άρβυλα είναι πολύ ντεμοντέ, ένα σκαρπινάκι θα ήταν, αχ, τόσο καλό.  Θα πρότεινα μάλιστα ν΄αφίσετε να μακρύνει κομμάτι το μαλλί… μια μοδέρνα κούπ θα ανέδειχνε την αρχοντιά σας”.  Αίσχος και ντροπή, κύριε Αμβρόσιε!

Κι ενώ ο Αμβρόσιος ερωτοτροπεί με τους Ναζί, οι υπάνθρωποι βεβήλωσαν με σβάστικες το Μνημείο των Εβραίων Μαρτύρων στη Ρόδο.  Λέτε να τους ανακαλύψει η αστυνομία;  Τόση δα η Ρόδος, μια χούφτα άνθρωποι είμαστε και γνωριζόμαστε καλά μεταξύ μας -η Αστυνομία δεν θα ξέρει; Θα ξέρει.  Περιμένουμε να δούμε τ’ αποτελέσματα.

Τελειώνοντας, να πούμε και του στραβού το δίκιο. Υπάρχουν και Δεσποτάδες που σήκωσαν φωνή ενάντια στη Χρυσή Κασσίδα και στους υποστηριχτές της “αδελφούς ιεράρχες”.  Ευτυχώς.

Dark minds, buried in dust.  Hearts blind with hatred  for everything different -faith, color, nation, ideology- sinners before their own god who preached love, even for the enemy.  Medieval Inquisitors ready to burn people and knowledge.  Taliban-like priests and monks, with the cross provocatively around the neck.

Abusive, provocative, impudent, the bishop Ambrosios of Kalavryta.  Standing on the ground soaked in the blood of more than a thousand innocents, massacred during WW II by the Nazi beasts, he embraces not the descendants of the victims but the ideological descendants of the murderers, calling the neo-Nazi Golden Dawn “Sweet hope” for the country.  As if this was not enough he also gives advice:  You are not a “Dark night” as some call you, he says, just make sure you improve yourselves a bit and try to avoid certain useless, extreme acts  (please note this “certain”.  Some, a few, not so important extreme acts, in other words.  Not all of them either, just the useless ones.  If they can be useful you can perform as many as you like).  Improve your style (sic), he advises further- as if  racism, barbarism, the hatred for everything democratic is a matter of style.  “But, dear, those boots are old fashioned… and I would also suggest you let your hair grow a bit.  A modern “coup” would do wonders for your public image”.  Shame on you, Mr. Abrosios!

While Ambrosios is flirting with the Nazis, some anthropoids have desecrated the monument of Jewish Martyrs in Rhodes, with swastikas and other filth.  One wonders if they will be found and arrested.  Rhodes is a small place.  We are just a handful of people and we all know each other pretty well.  The Police would know, wouldn’t they.  We will wait and see.

Before I close this post, I must give credit where it’ s due.  There are bishops who have raised a strong voice against the Golden Dawn and those of their “brother clerics” who support it.  Hallelujah, at long last!

 


Απο την αρχή της εμφάνισής της η Χρυσή Κασσίδα είχε διακηρύξει τις απορρυπαντικές και καθαριστικές της προθέσεις και ιδιότητες.  Εκτός απο το “καθαρό αίμα” στο οποίο πιστεύει έχει λέει και σκοπό να καθαρίσει ή να ξεβρωμίσει τον τόπο.  Κι επειδή η καθαριότητα δεν αφορά βέβαια τα σκουπίδια όπως εμείς τα εννοούμε μα ορισμένες κατηγορίες ανθρώπων, είναι προφανές πως, αν γίνει το δικό τους, κάποιοι απο μας θα καταλήξουν στο κάδο των απορριμάτων ή κι ακόμα χειρότερα.

Τώρα τελευταία στο απορρυπαντικό τους λεξιλόγιο προστέθηκαν και τα “καθαρά χέρια”.  Ναι, χαιρετάμε ναζιστικά, αφού ναζί είμαστε, μα το χέρι το τεντωμένο είναι καθαρό. (Aπορία σε παρένθεση.  Κι η μασχάλη;  Kαθαρή κι αυτή;).  Με όλ’ αυτά τα περι καθαριότητας θυμήθηκα το “Πανίσχυρο Vim” και το  Αjax.  Κι ύστερα μούρθε στο νου ο αρχιχουντικός Ιωάννης Λαδάς, Δ/τής του ΕΑΤ-ΕΣΑ, ο επονομαζόμενος “συνταγματάρχης με τα καθαρά χέρια” -ο αρχικλέφταρος.

Εσέις διαλέγετε τώρα και παίρνετε.  Εγώ περιμένω εναγωνίως να δώ αν η απορρυπαντική “γκάμα” της Χρυσής Κασσίδας θα εμπλουτιστεί κι άλλο. Αν θ’ ακούσουμε δηλαδή και για καθαρά πόδια, καθαρά αυτιά και  καθαρά άλλα μέρη της ανατομίας του σώματος, καθώς και αν θα υπάρξει και κάποια ποικιλία αρωμάτων.  Μέχρι τότε περιμένω να μου δώσετε εσείς μερικές ιδέες για χρυσοκασσιδιάρικα αρώματα.  Ας πούμε τι άρωμα απορρυπαντικό θα έπερνε για το νεροχύτη ή τον απόπατό της μια κασσιδιάρισα ή τι άρωμα θα φορούσε για να πάει σε κομματική μάζωξη.  Και το αποσμητικό ενός κασσιδιάρη;  Αν βέβαια βάζει αποσμητικό.

DETERGENT “THE GOLDEN DAWN”
BEFORE AND AFTER

Right from the start, the Golden Dawn had openly declared its detergent and cleansing intentions and capacities.  Except for the “pure blood” in which it so strongly believes, it has the manifest intention to clean up the place, to wipe off the stinking dirt.  Because in their lingo “dirt” signifies certain categories of human beings it is possible, given the opportunity, that some of us may end up in the bin or even worse.

More recently, its vocabulary has been enriched by the expression “clean hands”:  Yes, we do raise our hand in a Nazi salute, but this hand is clean.  (My question, in parenthesis.  How about the armpit.  Is the armpit clean too?).  I was reminded of the detergent commercials on TV during prime time.  And then I thought of colonel Ioannis Ladas, leading member of the Greek military Junta and commander of the Military Police interrogation center, who earned the nickname “Clean Hands” for the scandals he was involved in.

Well, you can decide for yourselves.  As for me, I am anxious to see if the detergent gamut of the Golden Dawn will be further enriched.  If, in other words, there will be mention of clean feet, clean ears, and clean other parts of the human anatomy.    I am also curious to see if there will be detergents of various aromas or even perfumes.  Until then I will like you to give me your idea of what should be an appropriate Golden Dawn aroma.  For instance, what kind of detergent would a Golden Dawn lady would use in her sink or toilet and what perfume would she wear in a party meeting.  And how about the deodorant of a Golden Dawn brave -if, of course he is familiar with such a thing.


Λόγον οικονομικών δισχερειών, απεφάσισα όπως εκδοθώ δια να γίνω κτήμα όλων των Ελλήνων με την βεβεότιτα οτι θέλο ταχέως εξαντληθή. Εθεσα ως αντίτιμον μικράν τιμήν δια να με απολάφσοσι όσον το δυνατόν περισότεροι με ελάχιστην δαπάνην.

Πολύ θα ήθελα να τάχω γράψει εγώ αυτά, μα πού!  Είναι βέβαια του μοναδικού Μέντη Μποσταντζόγλου, του Μπόστ, που πολλές φορές με εκφράζει καλύτερα απ’ ότι μπορώ να εκφράσω εγώ τον εαυτό μου.

Σκέφτηκα λοιπόν πως επειδή την δόξα πολλοί εμίσησαν αλλά τον πλούτο ουδείς (εμού μη εξαιρουμένου), λίγη αυτοπροβολή και αυτοδιαφήμιση δεν μπορεί να βλάψει τις δύσκολες τούτες ώρες.

Σας καλώ, λοιπόν, όλους εσάς που σας αρέσουν οι γελοιογραφίες, η πλάκα, το καλό χιούμορ, να κάνετε μια επίσκεψη στο www.cartoonark.com -αν βαριόσαστε να γράφετε τη δ/νση κάντε κλικ στον “σύνδεσμο” αριστερα, κάτω απο τον τιτλο SITES.

Εκεί θα βρείτε μπλουζάκια, τσάντες, κούπες του καφέ, αντίγραφα σκίτσων και λογιών λογιών άλλα αντικείμενα για σας και για δώρα σχεδιασμένα απο… χουμ χουμ, δε θέλω να λέω μεγάλα λόγια, μα η αλήθεια να λέγεται, ορισμένους απο τους καλύτερους σκιτσογράφους μέσα κι έξω απο την Ελλάδα.  Κρατήστε παρακαλώ την αναπνοή σας (αλφαβητικά γιατί έχουμε και τις παραξενιές μας): Ζερβός, Κουντούρης, Παυλίδης, Boligan, Turcios!  Ορίστε;  Αναπνεύστε τώρα.

Τα αντικείμενα αυτά μπορείτε να τα παραγγείλετε μέσω του ίντερνετ, μέσα απο το www.cartoonark.com.

Ελπίζω να σας έπεισα να κάνετε μια επίσκεψη.

TANGO NOTTURNO

It occurred to me that, as the saying goes “many do not care about fame but everyone cares about money” (including myself), it wouldn’t hurt if I did some self-promotion, especially in view of the dire circumstances we are experiencing.

I invite you then, all of you fans of cartoons, jokes and fun, quality humor, to visit <www.cartoonark.com>.  If you are too lazy to type the address you can click the link on the left, under the heading “SITES”.

There, you will find T-shirts, bags, mugs, prints, books and all kinds of other objects, designed by… ah, well… I don’t want to exaggerate but the truth must be told, some of the top cartoonists inside and outside Greece.  Hold your breath (in alphabetical order, because we all have our pride): Boligan, Kountouris, Pavlidis, Turcios, Zervos.  Yes!  You can now breath freely.

All items can be ordered on line, through the site.

I hope I have convinced you to pay us a vist.


Η έλλειψη κοινωνικής ευαισθησίας, η βαρβαρότητα, το τεράστιο “εγώ” που δεν μας επιτρέπει να δούμε τις ανάγκες του συνανθρώπου μας, ο ωχαδελφισμός και η αδιαφορία, είναι πράγματα γνωστά σε όσους ζούμε σ’ αυτόν τον τόπο. Γωνία Αλεξ. Διάκου και Γρίβα.  Θέση στάθμευσης για άτομα με ειδικές ανάγκες πανταχόθεν περικυκλωμένη, με αδύνατη την πρόσβαση, την αποβίβαση, επιβίβαση ή ό,τι άλλο.  Άφεριμ, συμπολίτες και συμπολίτισες!

Μας αγανακτεί μεν η εικόνα μα δε μας εκπλήσσει.  Για τον Δήμο όμως τι να πεί κανείς;  Θα παρατηρήσατε βέβαια τον κάδο απορριμάτων που κάποιος Δημοτικός εγκέφαλος τοποθέτησε όχι απλά μεσ’ τη μέση του δρόμου μα κι εμπρός στη συγκεκριμένη θέση στάθμευσης.  Ή μήπως είναι το αντίθετο, πως κάποιος δηλαδη έβαλε το πάρκινγκ πίσω απο στον κάδο.  Δημοτικός εγκέφαλος κι αυτός!  Και μη μας πει κανείς πως δεν φταίει ο Δήμος μα οι ασυνείδητοι που περικύκλωσαν κάδο και πάρκινγκ.  Γιατί τότε θα ρωτήσω πού είναι η Δημοτική Αστυνομία να επιβάλλει την τάξη.

Θα ήταν χρήσιμο οι δημοτικοί αρμόδιοι για την σήμανση των οδών, τη στάθμευση, την αποκομιδή απορριμάτων και την τήρηση του νόμου να περάσουν απο ειδικά μαθήματα α) κοινής λογικής και υπευθυνότητας  β) ανάλυσης των αναγκών ατόμων με κινητικά ή άλλα προβλήματα υγείας.  ‘Οπως π.χ. η ανάγκη ύπαρξης μιας ράμπας πάνω απο την κουνέτα, που μάλλον με την τάφρο της παλιά πόλης μοιάζει.